نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خیز یوونتوس برای جذب مدافع بارسلونا

خیز یوونتوس برای جذب مدافع بارسلونا

 

در حالیکه به نظر می‌رسد سمت چپ خط دفاعی یووه با ساندرو و پلگیرینی کمترین حجم از شایعات را اطراف خود می‌بیند، خبرگزاری CNA از تمایل یوونتوس برای به خدمت گرفتن مدافع جوان باشگاه بارسلونا خبر داده است.

 

میراندا که در پست دفاع چپ توپ می‌زند با اینکه تنها 19 سال دارد، از طرف باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهاد داشته و حتی از مارسی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شود. اما به نظر می‌رسد بارسلونا تمایلی به فرستادن بازیکن جوان خود به لیگ 1 فرانسه (لوشامپونه) ندارد و ترجیح می دهد پیشنهادات سایر باشگاه‌ها از جمله یوونتوس را بررسی کند.

 

یکی از گزینه های مدنظر بارسایی‌ها برای این بازیکن ارسال قرضی او به رئال بتیس است؛ در حالیکه خود میراندا ترجیح می‌دهد در صورت ترک بارسلون، در جایی خارج از اسپانیا به کسب تجربه بپردازد. به همین علت از یوونتوس به عنوان یکی از گزینه‌های به‌خدمت‌گیری این مدافع 19 ساله نام برده می‌شود و بانوی پیر امیدوار است پیروز این رقابت باشد.

 

گفتنی است خوان میراندا که در سال 2014 از تیم رئال بتیس راهی بارسلونا شد، بیشتر در تیم بارسلونا B حضور داشته و 30 بار برای این تیم به میدان رفته است. او تاکنون 4 بار نیز برای تیم اصلی بارسلونا به میدان رفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: